اینجا همه چی در همه
تکنولوژی
 
 

اگر میخواهید زبان برنامه نویسی جدید یاد بگیرید، جای درستی آمده اید. با گذشت زمان و نیاز به عملکرد بهتر برنامه ها، زبان های برنامه نویسی جدید مثل Swift و Go مورد توجه قرار گرفته اند. پس سلاح جدید خود را انتخاب کنید و یکی از این زبانهای برنامه نویسی را یاد بگیرید.

با اینکه زبانهایی مثل HTML، Java، JavaScript، C++ به عنوان ستون فقرات و محور توسعه IT امروز هستند و نیازی به همه زبانهای جدید برنامه نویسی که همه روزه ساخته می شوند نیست. بعضی از آنها مثل TrumpScript حتی عجیب هم هستند. بعضی از آنها هم “خوشحال” هستند مثل Emojicode.

در سالهای اخیر، بسیاری از زبانهای مهم به وجود آمده اند و به علت سادگی و کاربرپسند بودن، اثراتی روی دنیای فناوری گذاشته اند و بخاطر سادگی و کاربرپسند بودن، از برخی از زبانهای شناخته شده و مرسوم، پیشی گرفته اند.

گاهی ما لیست هایی از محبوب ترین زبانها را منتشر میکنیم. هرچند، جدا از تسلط بر یک زبان برنامه نویسی محبوب، برنامه نویسان نیاز دارند مهارت های جدیدی بیاموزند تا دانش آنها بروز باقی بماند.

پس در این مقاله، میخواهیم درباره برخی از زبانهای برنامه نویسی جدیدی که ممکن است به نظر شما جالب باشد، صحبت کنیم. این زبانها به سرعت در جداول ارزیابی محبوبیت در حال رشد هستند و بررسی ها و نظرات تاثیرگذار و مثبتی درباره آنها وجود دارد.

در ادامه، نگاهی به زبانهای جدید برنامه نویسی می اندازیم که در سال ۲۰۱۶ نیاز دارید یاد بگیرید:



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


*به وبلاگ من خوش آمدید * *******************
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی در همه و آدرس reyhan96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1