اینجا همه چی در همه
تکنولوژی
 
 

 

در این مطلب می خواهیم در باره ی راه های حل مشکلات متوقف شدن ناگهانی برنامه ها در اندروید صحبت کنیم.

تابه حال چند بار هنگام کار با گوشی اندرویدی خود در هنگام استفاده از برنامه ها و باز ی ها پیام توقف ناگهانی یا Force close را دریافت کردید!!!؟برای حل مشکل خود با مای تک همرا باشید.

ما برای شما راه حل ها را به چهار دسته تقسیم کرده ایم:

1.:قسمتی از فضای برنامه ها و بازی ها را پاک کنید:

در این روش ابتدا باید به بخش تنظیمات در گوشی اندرویدی خود بروید سپس در این بخش به دنبال بخش Application Manager بروید (نام این بخش با توجه به نوع دستگاه شما می تواند متفاوت باشد).بعد از آن به سربرگ All بروید.

حال در لیست برنامه های پیش روی شما برنامه ای که از آن پیغام خطا در یافت نموده اید را انتخاب کنید ،بعد از انتخاب برنامه ی مورد نظر ،صفحه ای که در آن مشخصات و تنظیمات برنامه قرار دارد می شوید.در این صفحه شما با انتخاب گزینه ی Clear Cache و Clear Data اطلاعات برنامه را پاک کنید.

در اینجا توصیه می شود که در ابتدا اقدام به پاک کردن حافظه Cache کرده و در صورت حل نشدن مشکل شما اقدام به حذف حافظه دیتاData کنید.لازم به ذکر است که بازدن Clear Data فقط تغییرات اعمال شده در برنامه است و نه محتوای اصلی برنامه .برای مثال اگر ما این کار را روی برنامه Gallery انجام دهیم ،عکس های شما پاک نخواهد شد وفقط تنظیمات و تغییراتی که شما در برنامه ایجاد کردید یا افزونه هایی که برای آن نصب کردید تغییر ایجاد خواهد شد.

پاک کردن Cache برنامه باعث پاک شدن مقداری از اطلاعات برنامه ی مورد نظر شما شده ،اطلاعاتی که باعث می شد برنامه ی شما سریع تر اجرا شود.در این نوع پاک کردن اطلاعات احتمال رفع خطا نسبتا زیاد است..

2.Uninstall کردن برنامه ها و بازی ها:

راه دیگر این است که بازی و برنامه ای که پیغام خطا داده است(به جز برنامه های سیستمی) را Uninstall یا لغو نصب کنیم و دوباره آن را نصب کنیم.

3.ریست نرم افزاری(Soft Reset) :

با ریست نرم افزاری هیچ اطلاعاتی پاک نمی شود . در این روش شما باید گوشی را خاموش و دوباره آن را روشن کنید .هر فردی که دارای گوشی هوشمند می باشد ،باید گوشی خود را هر چند روز یک بار روشن بعد از گذشت چند دقیقه دوباره روشن کند.بسیار یاز مشکلات مانند مشکلات شبکه ،برنامه ها ، صدا و ایمیل و…. با انجام این کار حل می شوند.

4.ریست کارخانه ای (Factory Reset):

آخرین و بدترین کار را باید هنگامی که هیچ کدام از روش های بالا موثر و کافی نبودند انجام داد .ولی نکته ی مهم قبل از انجام این کار که باید به آن توجه کرد این است که باید از تمامی اطلاعات خود مانند برنامه ها ، مخاطبین ،پیامک ها ، ایمیل ها و…. خود بک آپ کامل بگیرید چون این اطلاعات پس از انجام این کار از گجوشی شما حذف می شوند و شما می توانید بعد از انجام ریست کارخانه ای دوباره برنامه و باززی های مورد نیاز خود را دوباره نصب کنید.

 



پنج شنبه 2 مهر 1394برچسب:NFC, :: 12:8 ::  نويسنده : ریحانه

ان اف سی یک امکان بسیار مهم است که در گوشی های هوشمند قرار دارد و روز به روز در حال اضافه شدن به کامپیوتر ها ، لپتاپ ها و اونواع گجت ها است .

ود در آینده ای نزدیک یک امر تاثیر گذار در زندگی ما خواهد بود که می تواند شامل خرید ، قفل کردن ماشین ، موتور ، ارتباط با دوستان و … شود .

تعریف NFC:

 

NFC مخفف کلمه ی Near Field Communicationیا همان ارتباط راه نزدیک است که برخلاف بلوتوث و وای فای باید درارتباط ها و کارهای نزدیک و با فاصله ی کم استفاده کرد .

باNFC می توان اطلاعات را بین تلفن هایی که دارای این قابلیت هستند به راحتی منتقل کرد .

گاهی اوقات NFC را به جای RFID که فناوری رادیویی است اشتباه می گیرند ولی RFID برد بیشتری دارد برای مثال در هنگام عبور از یک عوارضی با استفاده از این فناوری می توانید در کسری از ثانیه و بدون مکث ، عوارض را پرداخت کنید اما NFC به روز شده و نسخه ی جدید RFID است .با این تفاوت که برد NFC حدود 4 اینچ است و این محدودیت باعث شده تا از آن در کار های اختصاصی مثلا استفاده به عنوان کارت اعتباری و یا از آن به عنوان کارت امنیتی ورود به مکان های مهم است NFC قادر به برقرار کردن ارتباط دوطرفه است ولی RFID فقط می تواند یک طرفه کار کند همچنین NFC می تواند عکس ،فیلم و… به دستگاهی دیگر انقال دهد و کانکت بین وسایل است .

چه وسیله هایی د ارایNFC هستند ؟

اکثر تلفن های هوشمند جدید و بخشی از لپ تاپ های جدید دارای این فناوری هستند .چیپ های NFC در” تگ ” ها نیز جاسازی شده اند و نشان می دهد که دستگاه شما با کدام یک می تواند ارتباط برقرار کند .

در اینجا ما یک فایل پی دی اف برای شما آماده کرده ایم که لیست گوشی های داری ان اف سی در آن آمده است با کلیک بر روی آن ،می توانید لیست را مشاهده کنید .

لیست گوشیهای دارای NFCلیست گوشیهای دارای NFC

 

حتما ادامه مطلب را بخوانید

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


*به وبلاگ من خوش آمدید * *******************
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی در همه و آدرس reyhan96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 13908
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1