اینجا همه چی در همه
تکنولوژی
 
 

 Photo Lab PRO – افکت‌های زیبا برای عکس‌های شما

نرم‌افزار Photo Lab PRO در نوع خود بی‌نظیر است. قابلیت‌های تقریبا بی‌نهایت و متناسب با هر سلیقه‌ای را ارائه می‌کند. مجموعه افکت‌هایی که می‌توانید به عکس خود بدهید در دسته‌های گوناگون طبقه‌بندی شده‌اند که در هر دسته طیف وسیعی از افکت‌ها وجود دارند. همچنین در زبانه‌های این برنامه، افکت‌هایی پرطرفدار هم قابل دسترسی هستند؛ ضمن این‌که افکت‌های مورد علاقه‌ی شما هم می‌توانند برای دسترسی سریع‌تر در منوی Favorites نمایش داده شوند.
این نرم‌افزار همچنین در صورت وارد شدن به فیس‌بوک، با بررسی پروفایل‌تان یک مجموعه افکت مناسب در قسمت Facebook test اضافه می‌کند. Photo Lab به شما این امکان را نیز می‌دهد که افکت‌ها را برای عکس‌های گرفته شده موجود در حافظه‌ی خود اعمال کنید یا این که ابتدا افکت را انتخاب کرده و سپس عکس خود را بگیرید و با افکت و زمینه و قاب مورد نظرتان ذخیره کنید.
با کمک این نرم‌افزار بهترین افکت‌ها را برای عکس‌های خود انتخاب کنید و از آنها لذت ببرید. افکت‌های Photo Lab PRO بسیار جذاب و خلاقانه هستند و می‌توانند زیبایی عکس‌ها شما را دو چندان کنند.

دانلود نسخه اندروید:tinyurl.com/PhotoLab-183

دانلود نسخه آی‌او‌اس: tinyurl.com/PhotoLab-ios

 

 Textra – رقیبی برای تلگرام

Textra یک نرم‌افزار پیام‌رسان بسیار کاربردی برای اندروید است. این نرم‌افزار، طیف وسیعی از گزینه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید پیام‌های خود را شخصی‌سازی کنید. لازم به ذکر است که این تنظیمات متعدد، شما را سر در گم نخواهند کرد و می‌توانید بدون تغییر حتی یک گزینه، بهترین استفاده را از این اپلیکیشن داشته باشید.
Textra محیطی جدید را به شما ارائه می‌دهد و گزینه‌ی کاربردی Mark All as Read را در صفحه‌ی اصلی گنجانده است که برای پیامک‌های تبلیغاتی بسیار مناسب است. همچنین گزینه‌ی Blacklist نیز در Textra تعبیه شده که یک ابزار مفید برای رهایی از پیامک‌های تبلیغاتی است.
این اپلیکیشن گزینه‌های زیادی برای تغییر تم و ظاهر دارد و حتی گزینه‌ای به نام Send Delay در آن به کار رفته که با کمک آن می‌توانید چنانچه چند ثانیه بعد از ارسال پیامی از فرستادن آن پشیمان شدید، ارسال را لغو کنید. این‌ها همه فقط بخش کوچک و البته پر کاربردتر نرم‌افزار بود و یافتن بقیه‌ی قابلیت‌های آن را بر عهده‌ی خودتان می‌گذاریم.

دانلود نسخه اندروید:tinyurl.com/Textra-183

دانلود نسخه آی‌او‌اس: tinyurl.com/Textra-ios

 

ادامه مطالب را مطالعه نمایید

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


*به وبلاگ من خوش آمدید * *******************
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی در همه و آدرس reyhan96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 14079
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1