اینجا همه چی در همه
تکنولوژی
 
 

گر از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام در موبایل باشید با نگاهی به نسخه وب این برنامه بلافاصله متوجه امکانات بسیار کم در آن خواهید شد.در واقع نسخه وب اینستاگرام عقب افتادگی آشکاری نسبت اپلیکیشن موبایلی آن دارد.به هر حال امروز پس از گذشت ۳ سال از ارایه نسخه وب اینستاگرام ، امکان جستجو در آن فراهم شد.با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید هشتگ، لوکیشن‌ها و اکانت کاربران را جستجو کنید. تگ‌ها و لوکیشن‌ها صفحات مخصوص خود را نیز خواهند داشت، بنابراین می‌توانید مهم‌ترین و محبوب‌ترین تصاویر مرتبط با هر موضوع را مشاهده کنید.این تغییر در نسخه وب پس از ارایه سیستم جستجوی جدید و تبت Explore بازطراحی شده برای نسخه iOS و اندروید منتشر می‌شود. کاربران گوشی‌های موبایل می‌توانند به وسیله تب Explore جدید میان تگ‌ها، مکان‌ها و اتفاقات داغ اینستاگرام گشت و گذار کنند.

این قابلیت‌های پیشرفته‌تر هنوز به نسخه وب وارد نشده‌اند و احتمالا در آینده ای نزدیک نیز شاهد این اتفاق نخواهیم بود. اینستاگرام همواره اعلام کرده که نسخه وب تنها یک مکمل برای اپلیکیشن‌های موبایل اینستاگرام است؛ گفته ای که از عدم اولویت نسخه وب خبر می‌دهد.اینستاگرام مدتی قبل نیز پشتیبانی این شبکه اجتماعی از تصاویر با رزولوشن بالا را آغاز کرد.

 



سه شنبه 16 تير 1394برچسب:, :: 14:19 ::  نويسنده : ریحانه

جدیدا توسط دانشمندان یک موسسه علم و تکنولوژی در آلمان جورابی ساخته شده که در آن سنسورهایی به کار گرفته شده تا پای بیماران دیابتی را از معرض زخم شدگی حفظ کند. زخم پای دیابتی ها به علت فشار بیشتر بر برخی نواحی پا صورت می گیرد که این حسگر ها مرز فشار را مشخص کرده و به بیمار هشدار می دهند .

این جوراب هوشمند که در مرحله آزمایش قرار دارد جورابی دو لایه از کتان  جاذب رطوبت و فیلم سیلیکونی ساخته شده است. دو طرف فیلم حدود 40 الکترود نصب است و ماژول الکتریکی که در انتهای جوراب وصل است با هم به کمک پای دیابتی ها می آیند.

زمانی که فشار به ناحیه‌ای از پا اعمال می‌شود، فیلم سیلیکونی موجود در آن‌ ناحیه جوراب، فشرده و نازکتر می‌شود و بنابراین، ناحیه سطحی آن افزایش می‌یابد؛ این موضوع به نوبه خود موجب افزایش ظرفیت الکتریکی و خازنی فیلم در آن ناحیه می‌شود. ماژول با نخ های رسانا که در ارتباطند، این تغییر را متوجه شده و یک هشدار ارسال می کند.پاشنه، کف، قوزک و بخش فوقانی پا  محل هایی هستند که این سنسورها به کار گرفته شده اند. نسخه اصلی این جوراب قابل شستشو خواهد بود و برای کسانی که می خواهند دویدن بدون آسیب پا هم تجربه کنند مفید خواهد بود.

 



چند سالی هست که شاهد عرضه‌ی انواع مختلفی از ساعت‌های هوشمند توسط کمپانی‌های فعال در دنیای گجت‌های موبایل هستیم و تقریباً تمامی کمپانی‌هایی که دستی در بازار موبایل دارند، اقدام به معرفی ساعت‌ها یا دستبندهای هوشمند کرده‌اند. البته به نظر می‌رسید که در این سال‌ها استقبال خوبی نسبت به این محصولات وجود ندارد و هنوز کاربرد چندان مهم و ضروری برای این ساعت‌ها پیدا نشده است. همه‌ی این مسائل ادامه داشت تا زمانی که کمپانی‌ اپل هم سخن از معرفی ساعت هوشمند خود کرد و همین مساله کافی بود تا علاقه‌مندان این برند آمریکایی نسبت به این محصولات کنجکاو شوند و استقابل خوبی از عرضه‌ی ساعت هوشمند اپل شود.

تابحال بیشترین فروش ساعت در دنیا در انحصار برند‌های سوئیسی بوده است که از سال‌های دور بر قله‌ی صنعت ساعت‌سازی قرار دارند و مسلماً معتبرترین محصولات دنیا را نیز تولید می‌کنند. اما آخرین گزارشات از فروش ساعت‌های سوئیسی در آمریکا و شرق آسیا، نشان می‌دهد که از ماه آپریل تا می، کاهش شدیدی در فروش رخ داده است و دلیل آن زمانی روشن‌تر می شود که بدانیم پیش‌فروش و عرضه‌ی ساعت هوشمند اپل از ماه آپریل آغاز شده بود. این گزارش نشان می‌دهد که پس از سال‌ها، شاید برندهای سوئیسی باید نگران پیدا شدن رقیبی جدید برای خود باشند.



درباره وبلاگ


*به وبلاگ من خوش آمدید * *******************
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی در همه و آدرس reyhan96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1